loading...
دنیای بازی - o22game
عضویت


  عضویت در گروه دنیای بازی با امکانات بی نظیر      







alireza بازدید : 187 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)


وقتی که هنوز وارد دنیای بی کران بازی های رایانه ای نشده بودم وقتی که هنوز با رایانه زغالی ام (که البته در زمان خود بد رایانه ای نبود.( کار می کردم هر از چند گاهی نیم نگاهی به بازی ها می انداختم ولی باورود یک بازی به زندگی ام احساس می کنم روند زندگی...

وقتی که هنوز وارد دنیای بی کران بازی های رایانه ای نشده بودم وقتی که هنوز با رایانه زغالی ام (که البته در زمان خود بد رایانه ای نبود.( کار می کردم هر از چند گاهی نیم نگاهی به بازی ها می انداختم ولی باورود یک بازی به زندگی ام احساس می کنم روند زندگی ام تغییر کرد. بازی که چشمانم را ساعت ها بدان دوختم واکنون از این اتفاق ناراضی نیستم بازی که بارها وبارها باتمام سختی ها ومشکلات به پایان رساندم.  وقتی که با مکس عزیز ملاقات کردم خودم را جای او احساس می کردم.

وقتی وارد خانه شدم مثل همیشه منتظر بودم صدای لبخند فرزندم رابشنوم وبا میزبانی گرم همسرم آرامش راپس از سپری کردن یک روز سخت احساس کنم ولی وقتی به اتاق همسرم رفتم به جای استقبال گرم جنازه اورا دیدم. حس انتقام تمام وجودم را فراگرفت پس به دفترم رفتم ودست به اسلحه بردم  کاری که باید مدت ها پیش می کردم تمام زندگی خودرا زیرپا گذاشتم واز لحظه خروج از دفترم تمام کشور بر علیه من بودند.

 مکس یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که ماده "V" نتیجه یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسماً متوقف شده‌ است و زنی به نام نیکل هورن این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است ومکس در طول بازی به دنبال انتقام از این زن می باشد.



گیم پلی بازی واقعا روان بود حس انتقام جویی مکس به خوبی منتقل می شد مکانیسم تیراندازی در صحنه های آهسته به خوبی در بازی اجرا شده بود . موسیقی بازی واقعا مثال زدنی بود روایت داستان میان مراحل واقعا جالب بود واحساس می کنم یکی از بهترین بازی های عمرم بود . ترکیب تاریکی وبرف در خیابان های سرد وتاریک وساختمان های بلند نیویورک حس قریبی به آدم می داد و هیچ گاه مرحله اخر بازی از یادم نمی رود که مکس چه حماسی انتقام خود را گرفت.ولی اونیز که خود زمانی مامور قانون بود به چنگ قانون افتاد.

مکس پین 2 به اندازه 1 برایم جذابیت نداشت شاید به خاطر کمرنگ شدن حس انتقام جویی در این شماره بوده باشد. ولی به هر حال این دو شماره از بازی مکس پین بهترین بازی های عمر من به شمار می روند و امیدوارم با آمدن شماره سوم از این بازی این حس از بین نرود وتقویت شود.

 

داستان بازی در یک برش زمانی به ۱۲ سال بعد از اتفاقات قسمت دوم مکس پین رسید است. مکس پین که در همه این دوازده سال تنها بوده ، دوران سختی را سپری کرده و حال که در سائوپائلو ، به دنبال رسیدن به آرامش است ، دوباره در مسیر اتفاقاتی جدید می افتد. مکس به خاطر بیماری اش به مسکن ها اعتیاد دارد و دیگر خبری از آن مکس تند و تیز و شاداب نیست. بازی عموما در محیط های خاکستری و خانه های فقیرنشین سائوپائلو جریان دارد(همانند شماره اول)  و مکس عموما در حال در گیری با گروه های مافیای برزیلی است و با وجود در هم تنیدگی مردم برزیل ، هیچ جای امنی برای مکس پیر وجود ندارد. باتغییراتی که در گیم پلی بازی اتفاق افتاده امیدوارم از مسیر اصلی خود منحرف نشده باشد و وفادار به ریشه ها مانده باشد. این تغییرات شامل اضافه شدن مکانیسم سنگر گیری (که احساس می کنم ازروند سریع بازی بکاهد واولین نقطه فاصله از ریشه ها است.) واضافه شدن روند گذشت روز و شب است و نیز تخریب پذیری محیط به نقطه بسیار خوبی رسیده است. مکس پین 3 با الهام گرفتن از دنیای واقعی و وقایع اطراف سعی دارد نقش مکس را ملموس تر کند وبه جذابیت های بازی بیافزاید. استفاده از موتور Euphoria Engine  که قبلا در بازی های رستگاری سرخ پوست مرده و GTA4  به کار برده شده است کمک شایانی به بهتر انجام شدن حرکات فیزیکی مکس ودشمنانش می کند.



بخش چند نفره بازی به گفته خود سازندگان بسیار جذاب خواهد بود واز نقشه های متعددی بهره خواهد بردونوآوری  در آن بکار رفته ولی همچنان وفادار به ریشه ها ی خود می باشد وگیم پلی عمیق وسریع خود را به همراه خواهد داشت.

شرکت راکستار ونکوور از سال 2009 در حال کار برروی این بازی می باشد واین بازی در ماه مارس برروی XBOX360,PS3 وPC  منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
Apple Ipod Shuffle


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین کدام است؟
    به نظر شما کدام بازی بهترین شوتر اول شخص امسال خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,026
  • بازدید ماه : 2,605
  • بازدید سال : 16,743
  • بازدید کلی : 154,955
  • تولبار دنیای بازی