loading...
دنیای بازی - o22game
عضویت


  عضویت در گروه دنیای بازی با امکانات بی نظیر      







امید سعیدی بازدید : 175 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی Game of Thrones یک عنوان فانتزی نقش آفرینی است که بر پایه خشونت ساخته شده است. بازی ای که از روی سریال تلویزیونی و کتابی با همین نام در حال ساخت است. در همان نگاه اول، می توان به این موضوع پی برد که ساختار اصلی بازی همانند The Witcher 2 است. شخصیت اصلی بازی، ماجرایی همانند گرالت (Geralt) دارد و ریشه های زیادی از المان های آن بازی در GoT دیده می شوند. سازندگان بازی، بیشتر کتاب این عنوان را در نظر گرفته اند که توسط جورج مارتین (George R.R Martin) نوشته شده که نویسنده ای فوق العاده به حساب می آید و تا کنون آثار بسیار زیادی را منتشر کرده است...

بازی Game of Thrones یک عنوان فانتزی نقش آفرینی است که بر پایه خشونت ساخته شده است. بازی ای که از روی سریال تلویزیونی و کتابی با همین نام در حال ساخت است. در همان نگاه اول، می توان به این موضوع پی برد که ساختار اصلی بازی همانند The Witcher 2 است. شخصیت اصلی بازی، ماجرایی همانند گرالت (Geralt) دارد و ریشه های زیادی از المان های آن بازی در GoT دیده می شوند. سازندگان بازی، بیشتر کتاب این عنوان را در نظر گرفته اند که توسط جورج مارتین (George R.R Martin) نوشته شده که نویسنده ای فوق العاده به حساب می آید و تا کنون آثار بسیار زیادی را منتشر کرده است.

شخصیت های بازی نیز با توجه به سریال این عنوان شناخته شده اند تا اینکه آن ها برای بازیکنان آشنا باشند و جذابیت بیشتری به بازی ببخشند. آقای سیلویا سچی (Sylvian Sechi) که طراح ارشد بازی است، در صحبت هایی به این موضوع اشاره می کند که: "وقتی ما برای اولین بار درباره سریال این عنوان شنیدیم، دو موضوع برای ما نگران کننده بودند. موضوع اول این بود که امیدوار بودیم این سریال بسیار خوب باشد تا به IP ما ضربه نزند و ما هم بتوانیم با موفقیت آن، بازی بهتری را راهی بازار کنیم. موضوع دوم هم مربوط به کانال HBO بود که اولین کسانی بودند که شخصیت های موجود در کتاب این عنوان را با افراد واقعی شبیه سازی کردند.



                                           


ما روی این موضوع فکر کرده بودیم که چه کار کنیم شخصیت های بازی همانند کتاب به نظر برسند و سریال نیز تا حدود زیادی به آن چیزی که ما در نظر داشتیم، شبیه بود و المان های کلیدی را در خود داشت. ما هم تصمیم گرفتیم که همین المان های کلیدی را در بازی خود استفاده کنیم." تا اینجای کار مشخص شده که سازندگان بازی سعی کرده اند که رابطه بین شخصیت های بازی به همان شکل مرموزی باشد که در کتاب نوشته شده است. این بازی 2 قهرمان جدید در خودش دارد که به نوعی با ساختار و زیربنای کتاب هم ارتباط دارند و داستان خاص خودشان را دنبال می کنند.

حضور 2 شخصیت در این بازی باعث شده که 2 حالت مختلف را در گیم پلی شاهد باشیم و روابط داستانی زیادی را بین آن ها مشاهده کنید. داستان بازی در بین مراحل مختلف، قسمت های بسیار هیجان انگیزی را در بر دارد و در قسمت های مختلف قطع می شود و با روایت داستان دیگری از بازی، حس جالبی در آن به وجود آورده است. بازی بیش از 30 ساعت گیم پلی خواهد داشت و بازیکنان در آن با یک ماجراجویی بسیار خوب مواجه می شوند. در بخش گیم پلی بازی شاهد ارتقاء قدرت های شخصیت های بازی خواهید بود. 2 شخصیت موجود در این بازی می توانند قدرت ها و قابلیت هایشان را تقویت کنند. یک سیستم هوشمند برای این قسمت طراحی شده که بتوانید شخصیت های بسیار قدرتمندی را در این بازی خلق کنید.



همچنین یک تعادل بسیار خوب هم بین این دو شخصیت برقرار شده است. 2 شخصیت بازی که مورس(Mors)  و آلستر (Alester) نام دارند، دارای خصوصیت های مختلفی هستند. داستان اصلی این عنوان که در کتاب به آن توجه خاصی شده، بر وجود جادو و استفاده از آن توجه زیادی داشته و به همین دلیل شخصیت های بازی نیز از این قدرت ها برخوردار هستند. همچنین در صحبت ها و رابطه هایی که در بازی وجود دارند، حالت های مختلف طراحی شده اند. انتخاب دیالوگ ها باعث می شود که بتوانید خود را به عنوان یک فرد وفادار یا احمق جلوه دهید! دیالوگ ها باعث می شوند که روند اکشن بازی نیز تغییر کند. سازندگان بازی درباره این موضوع می گویند که: "سری Mass Effect یکی از الگوهای ما برای این کار بود. این بازی به شکلی بسیار خوب با انتخاب دیالوگ ها روند اکشن و شکل بازی را تغییر می داد. همچنین ما این بازی را بسیار دوست داریم.

البته ما نمی خواستیم که روند بازی همانند ME دارای 2 نوع دیالوگ خوب و بد باشد، اما شکل دیالوگ ها را به صورتی انتخاب کردیم که بازیکنان بتوانند تصمیم های جالبی در بازی بگیرند. آقای توماس وکلین (Thomas Veauclin) مدیر پروژه بازی Game of Thrones نیز به این موضوع اشاره می کند که: "باید به بازیکنان اجازه داد تا بتوانند با روند گیم پلی بازی ارتباط برقرار کنند و انتخاب های آن ها به صورتی باشد که بازی بتواند به شکل مستقیم جواب آن انتخاب ها را بدهد که آزادی بازیکنان را نمی گیرند، چرا که ما این را نمی خواستیم." استودیوی بازیسازی Cyanide تمام تمرکزش را روی این موضوع گذاشته که شخصیت های معروف دنیای Game of Thrones به شکل خوبی در بازی پیاده سازی شوند. باید تا لحظه عرضه بازی منتظر ماند و دید که آیا این بازی می تواند به یک عنوان موفق تبدیل شود یا خیر.



برچسب ها بازی شاهان ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
Apple Ipod Shuffle


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین کدام است؟
    به نظر شما کدام بازی بهترین شوتر اول شخص امسال خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 961
  • بازدید ماه : 2,540
  • بازدید سال : 16,678
  • بازدید کلی : 154,890
  • تولبار دنیای بازی