loading...
دنیای بازی - o22game
عضویت


  عضویت در گروه دنیای بازی با امکانات بی نظیر      







امید سعیدی بازدید : 213 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

 

سوژه Tokyo Jungle به نظر خیلی مسخره است. در این بازی شما در نقش طبیعت وحشی در آخرالزمان قرار می گیرید و کارهای عجیبی هم انجام می دهید. می توانید در نقش یک میمون و یا یک سگ پشمالو قرار بگیرید یا یک ببر باشید و اگر دلتان خواست، نقش خوک را ایفا کنید و یا شتر مرغی باشید که از دست گرسنه ها فرار می کند! ایده جالب است، ولی سوال اینجاست که آیا اجرای آن هم به همین جالبی خواهد بود؟ بازی آنچنان از نظر بصری قوی نیست و به نظر طراحی بازی 2.5 بعدی است! پس از کمی بازی کردن Tokyo Jungle در شهر Shibuya متوجه می شویم که Tokyo Jungle بازی بدی نیست و برعکس به صورت احمقانه ای لذت بخش است...

سوژه Tokyo Jungle به نظر خیلی مسخره است. در این بازی شما در نقش طبیعت وحشی در آخرالزمان قرار می گیرید و کارهای عجیبی هم انجام می دهید. می توانید در نقش یک میمون و یا یک سگ پشمالو قرار بگیرید یا یک ببر باشید و اگر دلتان خواست، نقش خوک را ایفا کنید و یا شتر مرغی باشید که از دست گرسنه ها فرار می کند! ایده جالب است، ولی سوال اینجاست که آیا اجرای آن هم به همین جالبی خواهد بود؟ بازی آنچنان از نظر بصری قوی نیست و به نظر طراحی بازی 2.5 بعدی است! پس از کمی بازی کردن Tokyo Jungle در شهر Shibuya متوجه می شویم که Tokyo Jungle بازی بدی نیست و برعکس به صورت احمقانه ای لذت بخش است.

TG ده سال پس از انقراض انسان ها شروع می شود. اینکه چه اتفاقی برای آن ها افتاده، مشخص نیست، ولی اطلاعاتی در قالب چیپ های حافظه در محیط وجود دارند که در مورد گذشته و علت این وقایع توضیح می دهد، ولی اینکه چطور یک حیوان می تواند از یک چیپ حافظه استفاده کند، سوالی است که نباید زیاد جدی بگیرید و اگر این سوال زیاد شما را اذیت می کرد، می توانید به این حقیقت فکر کنید که در این بازی فیل ها سوار اسکیت هم می شوند. پس نباید انتظار زیادی از حضور منطق داشته باشید. بخش اصلی بازی قسمت Survival Mode است که شما انتخاب می کنید تا در نقش یک حیوان قرار بگیرید و بازی کنید. هر جانور قابلیت های خاص خود (مثل قدرت، دفاع، سلامتی و مضامین دیگر) را دارد.

 

 

 

پس از انتخاب حیوان مورد نظر برای ایفای نقش، باید به دنبال غذا بگردید و برای خود قلمرویی دست و پا کنید. درجه گرسنگی شما همیشه در حال افول است و اگر به انتها برسد، سلامتی کاهش پیدا می کند و باید خیلی سریع به فکر شکار باشید و اگر حیوانی گیاه خوار را انتخاب کردید، باید به دنبال برگ بگردید. اگر به خوبی نقش یک درنده را ایفا کنید، مشکلی پیش رو نخواهید داشت. مبارزات پیچیده نیستند، ولی کمی عمق در آن ها دیده می شود. اگر پنهانی به پشت دشمن بروید، می توانید یک حمله Stealth داشته باشید و خیلی سریع دشمن را شکار کنید. در روش دیگر می توانید در خیابان حرکت کرده و اولین شکاری را که دیدید به سمت آن بروید و با زدن دکمه و جاخالی دادن توسط آنالوگ نبردی را آغاز کنید.

اگر بالای سر حیوانی علامت آرواره باشد، این بدین معنی است که این حیوان قصد حمله به شما را دارد و در حین این حرکت می توانید همانند Batman: Arkham City (البته از نوع حیوانی) جاخالی دهید و طی یک صحنه آهسته از خطر بگریزید. این کار آنچنان پیچیده نیست و آنقدر هم آسان نیست که خسته کننده باشد. گذشته از اینکه باید شکار کنید و زنده بمانید، هدف دیگری هم دارید و آن گسترش قلمرو است. با کشتن تمام دشمنان یک منطقه، آن بخش قلمروی شما خواهد بود و با پیدا کردن جفت می توانید تولید مثل کرده و نسل خود را بیشتر کنید. حالا اگر در نقش همان فرزندها باشید، می توانید با اقوام و خانواده به مبارزه بروید!

 

 

البته باید مواظب باشید که قلمروی شما توسط حیوانات دیگر تصرف نشود. با تولید مثل بیشتر و گسترش قلمرو، شما Level Up می شوید و با به دست آوردن Survival Point می توانید حیوانات بیشتری را آزاد کنید و در نقش آن ها بازی کنید و یا کلاه بیسبال، لباس نینجا و تجهیزات جدید به حیوان خود بدهید. هر چه بیشتر زنده بمانید، وقایع بیشتری برای شما اتفاق می افتند و حس اکتشاف بسیار جالبی با گسترش توکیو خواهید داشت. ورود حیوانات جدید و گذشت سال ها بازی را خیلی نو نگه می دارد. هر چند دقیقه در این بازی یک سال است و شما می توانید برای یک دهه خانواده خود را بین حیوانات دیگر سرفراز نگه دارید. قابلیت Co-op هم در این بازی وجود دارد که لذت زنده ماندن و قدرتمند شدن را بیشتر می کند. Tokyo Jungle بازی بامزه، هیجانی و خشنی است و وقتی حیوان شما از گرسنگی تلف می شود، بازی غم انگیز می شود. محیط Tokyo Jungle خشن ولی زیبا است. این بازی امسال برای PS3 از طریق PSN به صورت دانلودی عرضه خواهد شد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
Apple Ipod Shuffle


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین کدام است؟
    به نظر شما کدام بازی بهترین شوتر اول شخص امسال خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 977
  • بازدید ماه : 2,556
  • بازدید سال : 16,694
  • بازدید کلی : 154,906
  • تولبار دنیای بازی