loading...
دنیای بازی - o22game
عضویت


  عضویت در گروه دنیای بازی با امکانات بی نظیر      







امید سعیدی بازدید : 211 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

 

تابستان گرم امسال بر خلاف سال قبل خواهد بود . هر چه تابستان سال قبل سرد و بی روح بود از نظر بازی رایانه ای ، امسال به نظر می رسد کمی گرم با اب و هوای معتدل باشد ! حداقل امسال چند بازی درست و حسابی برای بازی کردن در یکی از بهترین فصل های سال وجود دارد و اگر مانند من ،خیلی از بازیهای قبلی را نیز به اتمام نرسانده اید این سه ماه تابستان بهترین فرصت است برای شما تا تجربه لذت بخشی از انها را برای خود رقم بزنید ...

 

تابستان گرم امسال بر خلاف سال قبل خواهد بود . هر چه تابستان سال قبل سرد و بی روح بود از نظر بازی رایانه ای ، امسال به نظر می رسد کمی گرم با اب و هوای معتدل باشد ! حداقل امسال چند بازی درست و حسابی برای بازی کردن در یکی از بهترین فصل های سال وجود دارد و اگر مانند من ،خیلی از بازیهای قبلی را نیز به اتمام نرسانده اید این سه ماه تابستان بهترین فرصت است برای شما تا تجربه لذت بخشی از انها را برای خود رقم بزنید .

Lego Batman 2: DC Super Heroes
Release Date: June 19
Platforms: Xbox 360, PS3, Wii, PC

یکی دیگر از مجموعه بازی های لوگو که به محبوبیت خاصی در بین گیمر ها دست یافته است . هر بازی بزرگی یا معروفی حداقل یک لگو در کنار خود دارد .

 

Quantum Conundrum
Release Date: June 21
Platforms: PC (Xbox 360 and PS3 versions expected in July

یک بازی پازل و معما گونه دیگر .اگر از پورتال راضی بوده اید شاید این بازی نیز شما را راضی کند .

 

The Elder Scrolls V Skyrim: Dawnguard
Release Date: June 26
Platforms: Xbox 360 (PC and PS3 versions expected in August

اضافه کردن مکان ها و قدرت های جدید به همراه ده ها آیتم و بخش محبوب شده خون آشام ها برای بازی برگزیده سال ۲۰۱۱ می تواند باز شما را یه دنیای جادو ها و اژدها وارد کند . به نظر می رسد این بخش حساب ویژه ای روی خون آشام ها باز کرده است .

 

The Last Story
Release Date: July 10
Platform: Wii

به نظر می رسد اخرین بازی بزرگ نینتندو وی باشد که عرضه می شود چرا که در تعطیلات امسال کنسول جدید انها روانه بازار می شود . این بازی بر اساس داستان های زیبای ژاپنی و مبارزات نفس گیر ساخته شده است و نسخه ژاپنی ان توانست نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند .

 

 

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance
Release Date: July 31
Platform: Nintendo 3DS

یکی دیگر از بازیهای فوق موفق Nintendo 3DS . باشخصیت هایی مثل میکی ماوس و گوفی قدم در هفت سرزمین جادویی دنیای دیزنی بگذارید .سرزمین هایی مثل Pinnochio, Fantasia و oddly

 

 

Deadlight
Release Date: August 1
Platform: Xbox 360

یک بازی ارکید موفق دیگر بعد از بازیهایی مثل لیمبو و باسشن اما با درون مایه های زامبی کشی ! به نظر جالب می رسد.

 

 

Sound Shapes
Release Date: August 7
Platform: PlayStation Vita, PS3

یکی از بازی هایی که حساب ویژه ای برایش در روی کنسول دستی ویتا باز شده است .هم موسقی و هم سکو بازی !

Sleeping Dogs
Release Date: August 14
Platform: Xbox 360, PS3, PC

دنیای خلافکار ها و پلیس مخفی ها در شهر هنگ کنگ با چاشنی تیر و اسلحه ، مشت و لگد !گرافیک و داستان بازی قابل قبول است و با توجه به نجوه گیم پلی ان د یک محیط باز به نظر سرگرم کننده است . نسخه های قبلی این بازی واقعا به پیشرفت این سبک بازی کمک کرد .

Darksiders II
Release Date: August 14
Platform: Xbox 360, PS3, PC

اینبار با یکی از مخوف ترین چهار سوار آخرالزمان همراه می شویم ! هر کسی با شنیدن نام او لرزه بر جانش خواهد افتاد .تابستانی زیبا همراه با شخصیت مرگ .

New Super Mario Bros 2.
Release Date: August 19
Platform: 3DS

لوله کش خستگی ناپذیر نینتندو این بار در دنیایی جذاب وارد شده است .باید دید این دو برادر Mario و Luigi باز چه ماجراهایی خواهند داشت .

Madden NFL 13
Release Date: August 28
Platforms: Xbox 360, PS3

تابستان با کلاس های ورزشی ویژه EA همیشه همراه بوده است .در این نسخه از بازی ها نوید یک فیزیک فوق العاده داده شده است . باید دید وعده های بخش ورزشی EA تا چه اندازه موفق خواهند بود .

Transformers: Fall of Cybertron
Release Date: August 28
Platforms: Xbox 360, PS3, PC

بازی که بیشتر از فیلم های پرخرجش به چشم می اید .بازی Fall of Cybertron قرار است بزرگترین و بهترین بازی در این سری باشد . خود برا برای آپتیموس پرایم و بامبل بی اماده کنید

Far Cry 3
Release Date: September 4
Platforms: PC, Xbox 360, PS3

کم کم باید منتظر شنیدن فریاد هایی از دور دست ها باشیم ! وعده داده شده است که اهالی این جزیره به ظاهر زیبا بعضی مواقع به شدت دیوانه وار عمل می کنند . برای همین باید برای زنده ماندن تلاش مضاعفی انجام داد .

NHL 13
Release Date: September 11
Platforms: Xbox 360, PS3, PC

تابستان و هاکی ! به نظر جالب می رسد .سرعت در این بازی حرف اول رامی زند و EA قول داده است که را ه های جدیدی برای این مورد پیدا کند . نوید انیمیشن هیا زیبا و برخود های جنجالی را هم در ذهن بسپارید . هاکی و دعواهایش معروف هستند .

Borderlands 2
Release Date: September 18
Platforms: Xbox 360, PS3, PC

 

بعد از مدت ها( بعد از ۵ سال ) دومین نسخه از یک بازی شوتر زیبا با گرافیکی جالب . شخصیت های جدید . اسلحه های جدید و قابلیت تقویت و تغییر در اسلحه ها این بازی را به یک بازی موفق تبدیل کرده است .هوش مصنوعی در این بازی حرف اول را می زند .

امیدواریم در این تابستان شاهد یک یا دو بازی ایرانی هم باشیم . گرشاسب: معبد اژدها  مدت هاست که اماده انتشار است و بازی قبل از عید نوروز  کامل شد و قرار بود در عید نوروز منتشر شود که نشد . سیاوش هم یکی دیگراز بازی  های مورد انتظاراست و امید واریم زودتر منتشر شود .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
Apple Ipod Shuffle


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین کدام است؟
    به نظر شما کدام بازی بهترین شوتر اول شخص امسال خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 925
  • بازدید ماه : 2,504
  • بازدید سال : 16,642
  • بازدید کلی : 154,854
  • تولبار دنیای بازی